sobota, 11 lutego 2017

5 fragmentów Pisma Świętego, które pokazują, że BÓG jest PRZECIWKO ABORCJI

 Od jakiegoś czasu aborcjoniści zaczęli szermować argumentem, że w Piśmie Świętym nie ma nic o aborcji, i że nie ma dowodów na to, że Bóg ją potępia. Tyle, że to zwyczajne kłamstwo. Każdy, kto przeczytał Pismo Święte ma świadomość, że jest ono pro life! A najlepszym tego dowodem jest pięć wybranych przez nas jego fragmentów.

 1. Bóg zna nas od momentu poczęcia

„Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię,  nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię”  (Jr 1,5)

2. To Bóg daje życie, a nie człowiek

„Ty bowiem utworzyłeś moje nerki, 
Ty utkałeś mnie w łonie mej matki” (Ps 139, 13)

3. Bóg jako jedyny jest dysponentem ludzkiego życia

„Ja zabijam i Ja sam ożywiam, 
Ja ranię i Ja sam uzdrawiam” (Pwt 32,29)

4. Bóg nadaje cel naszemu życiu

„Gdy jednak spodobało się Temu, który wybrał mnie jeszcze w łonie matki mojej i powołał łaską swoją, aby objawić Syna swego we mnie, bym Ewangelię o Nim głosił poganom, natychmiast, nie radząc się ciała i krwi” (Ga 1,15-16)

5. Przelanie krwi brata jest złem

Od czasów starożytnych uznawano też następujący fragment księgi Rodzaju za odnoszący się nie tylko do zabójstwa, ale także do aborcji.

„[Jeśli] kto przeleje krew ludzką,
przez ludzi ma być przelana krew jego, 
bo człowiek został stworzony na obraz Boga” (Rdz 9,6)

Fragmenty te nie pozostawiają wątpliwości, że człowiekiem jesteśmy od chwili poczęcia, a jedynym władcą naszego życia jest Bóg. Człowiek nie ma do tego koniecznej władzy.

Tomasz P. Terlikowski
http://malydziennik.pl/5-fragmentow-pisma-swietego-ktore-pokazuja-ze-bog-jest-przeciwko-aborcji,2501.html

Brak komentarzy:

Toplista Tradycji Katolickiej
Powered By Blogger