piątek, 27 marca 2020

Kościół zamyka Kościół. Bł. Anna Katarzyna Emmerich wyjaśnia ten czas w swoich wizjach

Podczas pandemii wychodzą "zamysły serc wielu". Również niewiara biskupów.

Jeden ksiądz kiedyś stwierdził biskupi przechodzą na emeryturę w wieku 75 lat dzięki temu maja czas się nawrócić. #koronawirus #pandemia #wojna

Co o tych czasach mówi Błogosławiona Anna Katarzyna Emmerich (zm. +1824). Mistyczka, Stygmatyczka, beatyfikowana w 2004 roku przez Jana Pawła II. Wizje końca czasów.




22 marca 1820
„Wyraźnie widziałam błędy, naruszenia zasad i niezliczone grzechy ludzi. Widziałam głupotę i złośliwość ich działań, wbrew wszelkiej prawdzie i zdrowemu rozsądkowi. Byli wśród nich kapłani więc chętnie znosiłam moje cierpienie, by powrócili do swoich zmysłów.”
12 kwietnia 1820
„Miałam inną wizję wielkiego ucisku. Wydaje mi się, że zażądano koncesji od duchownych, na którą oni nie mogli przystać. Widziałam wiele starszych kapłanów, szczególnie jednego, który gorzko płakał. Kilka młodszych także płakało. Ale inni, i ci letni pośród nich, z łatwością zrobili to, czego wymagano. To tak, jakby ludzie byli podzieleni na dwa obozy… „
Mai 13, 1820
„Widziałam również relacje między dwoma papieżami…
Widziałam, jak zgubne (szkodliwe) będą konsekwencje tego fałszywego kościoła. Widziałam, że wzrastał w wielkości; heretycy wszelkiego rodzaju przyszli do miasta (Rzymu). Miejscowi duchowni stali się letni i ujrzałam wielki mrok… „
„Wtedy wizja wydawała się rozrastać na wszystkie strony. Całe społeczności katolickie były uciskane, prześladowane, żyjące na ograniczonym obszarze i pozbawione wolności. Widziałam wiele zamkniętych kościołów, wszędzie wielkie nieszczęścia, wojny i rozlew krwi. Dziki i ignorancki motłoch wszczął gwałtowną akcję. Ale nie trwało to długo… „
„Jeszcze raz widziałam, jak podważano Kościół Piotrowy poprzez plan ułożony przez tajne sekty, podczas gdy niszczyły go burze. Ale widziałam także, że nadeszła pomoc gdy cierpienie osiągnęło swój szczyt. Znowu zobaczyłam Najświętszą Maryję unoszącą się nad Kościołem rozpościerając Swój płaszcz [nad nim]. „
całość:

https://gloria.tv/post/14sdVcXe6yFLAvNwhKAmBk7cB
foto: gloria.tv

Brak komentarzy:

Toplista Tradycji Katolickiej
Powered By Blogger