czwartek, 10 kwietnia 2014

Koszalin: biskup Cieślik odprawił Mszę trydencką


Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w wtorek po Niedzieli Męki Pańskiej, 8 kwietnia, biskup Paweł Cieślik sprawował Mszę świętą w nadzwyczajnej formie rytu rzymskiego w kościele pw. Ducha Świętego w Koszalinie.



Do Mszy świętej asystowali biskupowi kapłani z miejscowej parafii - ks. Rafał Pernal i ks. Paweł Kowalski. Kazanie wygłosił natomiast ks. Janusz Bujak. Podczas celebry śpiewał chór pod dyrekcją Kamila Szafrana, a na organach grał Krzysztof Skrzypczak.

Msza przypomina mi moją młodość i pierwsze chwile mojej posługi. Cztery pierwsze lata tej posługi przypadły na czasy, kiedy Msza trydencka była powszechna w całym Kościele. - Ten manipularz przywołuje w pamięci moją prymicję, pierwszą Mszę świętą, którą 50 lat temu odprawiłem w kościele parafialnym
- powiedział po Mszy świętej mówił bp Cieślik, który w tym roku obchodzi jubileusz pięćdziesięciolecia kapłaństwa.

Więcej słów biskupa, a także liczne zdjęcia, można znaleźć na stronie internetowej parafii.
Dodane przez: Jacek Sitarczuk

Źródło: Parafia Ducha Świętego
w Koszalinie
za: http://www.unacum.pl/2014/04/koszalin-biskup-cieslik-odprawi-msze.html

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Niedziela Męki Pańskiej przypada w tym roku na 13 kwietnia.

Anonimowy pisze...

Niedziela Męki Pańskiej była 6 kwietnia. 13 była Niedziela Palmowa (2. Męki Pańskiej).

Toplista Tradycji Katolickiej
Powered By Blogger